Partytime ! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu Partytime ! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu

Partytime !

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

31 Januari 2013 | Spanje, Madrid

Hola a todos !

Gisteren zijn we voor de eerste keer uitgeweest in Madrid. Het was natuurlijk dé voetbalmatch Real Madrid tegen FC Barcelona, dus dat konden we niet missen hé ! (ook al ben ik geen voetbalfan!)
Ik ben samen met Tone (Zweedse), Arantxa (Nederlands) en Natasja (Nederlans) naar de Irish pub getrokken. Het zat daar bomvol maar het was super plezant ! Echt leuk dat iedereen zo samen supportert voor de ploeg ! Tone was wel een buitenstaander want zij supporterde voor Barca ;)
Na de voetbalmatch bleven we rustig aan ons tafeltje zitten met een cocktail. Ik denk dat het nog geen 5 minuten duurde of de eerste Spanjaarden zaten er al... Meisjes alleen in spanje = magneet voor de spanjaarden denk ik :p
Ze waren vrij irritant en zeiden de hele tijd: you have really beautiful hair and beautiful eyes blablabla ... Not interested! Ik heb dan op een gegeven moment ook gezegd dat ik thuis een lief heb zodat ze mij toch maar gerust zouden laten ! ^^
Nadien kwamen er 2 engelsmannen en die waren echt GEWELDIG ! We hebben zoveel plezier gemaakt, mijn buik deed pijn van het lachen! :) Waarschijnlijk zien we hen nooit meer maar het was toch een geslaagde avond !

Vandaag (donderdag) hadden we de eerste les Spaans. We hadden dinsdag al een spaanse test moeten afleggen om te zien op welk level we zaten. Ik moet blijkbaar niet meer aan de beginners cursus meedoen, maar ik mag naar de iets "moeilijkere" . BIG SURPRISE! De mevrouw spreekt eigenlijk heel de tijd in het spaans, maar ik begrijp het meestal wel (of toch deels ^^). Dus hopelijk spreek ik binnen 3 maanden ook vloeiend spaans ! :)

Hasta la proxima !

xxx

  • 31 Januari 2013 - 21:12

    Mama:

    Wat had je nu verwacht,een blonde griet in Spanje dat is om aandacht vragen hé!haha

  • 04 Februari 2013 - 13:36

    Julie:

    amai Lynn, klinkt echt super tof allemaal :) leuk dat het daar allemaal zo een toffe mensen zijn! en als ge het echt té moeilijk krijgt met al die mannelijke aandacht in spanje kunt ge nog altijd voor een pruik opteren e :p
    nog veel succes met de spaanse lessen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Erasmus in Madrid van 26 januari t.e.m. 27 april !

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 8142

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 April 2013

Erasmus Madrid

Landen bezocht: