* The end * - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu * The end * - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu

* The end *

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

27 April 2013 | Spanje, Madrid

Hola chicos!

De afgelopen weken heb ik nog een leuke stage gehad. Ik moest uiteraard Engels geven maar nu stond ik bij een andere juf waar ik veel meer spelletjes en verhaaltjes mocht doen.
Ik ben ook eens een namiddagje in een gewone klas geweest (in het Spaans dus) en dat was super leuk. De kindjes zijn zoooo lief! Ze roepen al van ver: Lyyyynnnnnn ! I love you ! :D Het was dan ook met pijn in het hart dat ik donderdag afscheid heb genomen :(
Ze vroegen ook of ik niet geïnteresseerd was om in die school te komen werken volgend jaar, maar dat denk ik toch niet... Het belgische schoolsysteem spreekt mij toch veel meer aan :)

Deze week hebben we nog vanalle toffe dingen gedaan omdat het mijn laatste week hier was: gaan winkelen, gaan partyen, iets gaan drinken,... Het was een super leuke afsluiter.

Vandaag ga ik dus terug naar huis na 3 maanden Madrid. Het was een super ervaring en ik zou het zo weer opnieuw doen als ik de kans kreeg! :) Ik heb enorm leuke mensen leren kennen en heb me goed geamuseerd ! En natuurlijk ook wel wat dingen bijgeleerd ;)