Carnaval ! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu Carnaval ! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu

Carnaval !

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

10 Februari 2013 | Spanje, Madrid

Hola !

Het is alweer bijna een week geleden, oepsie :-)
Deze week was nogal gewoontjes: naar school gaan, in de namiddag een siëstake doen, 's avonds iets gaan drinken,...

Woensdag ben ik samen met Arantxa op café geweest in de Irish pub (ons nieuw stamcafé trouwens!). Het was daar nogal saai maar toen we naar buiten gingen werden we natuurlijk tegengehouden door een groepje jongens (spanjaarden en engelsmannen). Omdat het nog vroeg was zijn we maar met hun meegegaan. Zij zitten hier een heel jaar op erasmus! Het was heel plezant maar Jasan (de spanjaard uiteraard) was nogal opdringerig en wanhopig (zoals de meeste spanjaarden wanneer ze een blonde zien:p) en hij sprak bijna niks engels! Het duurde héél lang vooraleer hij doorhad dat ik echt niet geïnteresseerd was! Maarja :p Daarna ging ik met Joe mee naar de bushalte want hij beweerde dat zijn bus aan mijn appartement stopte. Een half uur stappen bij 5 graden en uiteraard... de bus stopte helemaal niet bij mij! Hij is dan wel zo vriendelijk geweest om mijn taxi te betalen ! :D Dat zouden de jongens hier in belgië niet doen ;) Uiteindelijk was ik om 3u thuis en de volgende dak naar school: auw !

Vrijdag zijn we terug naar de irish pub geweest (surprise!) met Natasja, Arantxa en Leen en Caroline (de meisjes van mechelen). Het was heel plezant en de ober was zoooo grappig (we noemen hem Ken^^). Na een tijdje wilden we naar ergens anders en dus gingen we eens naar Kapital kijken. Das is een discotheek met 7 verdiepingen! Helaas pindakaas, toen we er aankwamen stond er een rij van makkelijk 1 km lang. Dus daar zijn we niet gaan aanschuiven! Terug naar de irish pub gegaan en het was 5u toen ik thuiskwam, dus het was plezant ;)

Zaterdag was het carnaval in Madrid. Ik had me hier eigenlijk veel meer bij voorgesteld ! Misschien waren wij ook gewoon te laat gegaan, want we hadden heel de parade gemist :( Aan plaza de cibeles konden we wel nog vuurwerk zien en dat was heel mooi. Daarna zijn we nog even terug naar Sol gegaan en dan naar huis.

Vandaag ben ik eens naar El rastro geweest. Dat is elke zondag een héél grote markt waar je echt alles kan kopen. Er loopt altijd een massa volk, maar het is wel gezellig. Ik heb een spaanse vlag gekocht om mijn kamer wat op te fleuren ^^
Toen ik thuiskwam heb ik een soepeke gegeten en daarna het appartement gekuist (jeej!).
Straks gaan we nog wat winkelen en morgen weer naar school !

Hasta luegooooo !


xxx

(en allemaal bedankt voor het lezen !!! )

  • 10 Februari 2013 - 16:58

    Mama:

    Je bent het er precies goed van aan het pakken hé.Ik lees niet anders dan uitgaan en winkelen!!
    Zal maar met een grote valies komen in maart zeker ?
    xxx

  • 13 Februari 2013 - 19:43

    Julie:

    amai, lynn, party animal:p! mr ge hebt gelijk zenne, tis ook altijd een beetje vakantie e, in een ander land :)en zo te zien aan u carnaval kleren,ist daar toch vrij warm :)? sjans da ge dan hier ni zit, brrrr!

    veel plezier nog ginder (en miss toch is één van die spanjaarden een kans geven :p?)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Erasmus in Madrid van 26 januari t.e.m. 27 april !

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 8162

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 April 2013

Erasmus Madrid

Landen bezocht: