Aankomst in Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu Aankomst in Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lynn Kerremans - WaarBenJij.nu

Aankomst in Madrid

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

26 Januari 2013 | Spanje, Madrid

Buenas tardes mis amigos!

Deze morgen ben ik vertrokken naar Madrid. Afscheid nemen op de luchthaven was wat moeilijk, maar dat is normaal hé! Daarna de gate gezocht en hup de lucht in.
Het was een vlucht van ongeveer 2 uur en alles is goed gegaan (gelukkig!).
In de luchthaven van Madrid (Barajas) heb ik een taxi gepakt naar de jeugdherberg, want op de metro met die zware valies (27kg!) zag ik toch niet goed zitten ;)
Het is een klein maar gezellig kamertje in de jeugdherberg, maar het is natuurlijk de bedoeling dat je hier niet heel de dag zit.
Daarom ben ik ook direct " 't stad" ingetrokken met het plan en ben ik zowat de belangrijkste plaatsen gaan bezoeken. Ik schrok direct van die massa volk! Precies heel België samengebracht op 1 plein :p Madrid leeft dus echt. Er was ook veel te doen van bezienswaardigheden enz (grote smurf en mickey mouse liepen hier zelfs rond...).
Ik heb dus een serieuze stadswandeling gemaakt (en dat voel ik aan mijn voeten) en de conclusie is dat het een grote en mooie stad is.
Ik ben nog niet verloren gelopen (surprise surprise)! Dit heb ik al bezocht: Puerta del sol, Palacio Real, Nuesta señora de la almudena,plaza de la ville, plaza mayor, iglesia de san miguel en nog paar andere dingetjes !
Ik ben natuurlijk ook vééééééél winkels tegengekomen en momenteel zijn het zelfs ook hier solden (Rebajas!)!
Morgen nog verder de stad verkennen langs de andere kant en maandag ga ik eens met de metro naar school gaan (hopelijk geraak ik er :p ).

Hasta luego !

  • 26 Januari 2013 - 19:43

    Mama:

    Juist de dochter van haar moeder hé,nen echte plantrekker!Geniet er maar van en voorzichtig hé!xxx

  • 26 Januari 2013 - 22:52

    Liesbeth:

    Wohoew Lynn. Ik kijk er naar uit om je avonturen te lezen ze. Eens van de andere kant zo'n erasmus te beleven. Maak maar veel blogposts zodat we weten wat je er allemaal doet! Veel succes nog in de herberg (Hopelijk geen kakkerlakken :p?!)

  • 27 Januari 2013 - 13:31

    Liesbeth Deloose:

    Madrid leeft.. En het wordt hier heel erg gemist! :)

    Ik kijk er al naar uit om u te volgen, mr das echt raar om allemaal te lezen, terwijl ik der ook zelf heb gezeten :p

    Geniet!

    Hasta luegooooo! :)

  • 27 Januari 2013 - 19:04

    Lynn Kerremans:

    Bedankt allemaal voor het lezen ! :)

    Liesbeth: Er zitten gelukkig geen kakkerlakken hoor! Het is oud maar wel proper :p

  • 28 Januari 2013 - 18:59

    Vera Vergauwen:

    Hoi Lynn,

    'k Ben ook heel blij dat je goed aangekomen bent. Je gaat ongetwijfeld een prachtige tijd tegemoet, geniet er maar van. Ondertussen geniet Oscar hier ook wel, zeker weten : De 'profiteur' slaapt om de 2 dagen immers in een ander bed ;-)
    Binnenkort, na de drukte van carnaval en de krokusvakantie schrijf ik wel eens een briefje met de kleuters.

    Groetjes,

    (juf) Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Erasmus in Madrid van 26 januari t.e.m. 27 april !

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 8170

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 27 April 2013

Erasmus Madrid

Landen bezocht: